کتاب آموزش کامل مفاهیم SEO برای همه
فارسی
اگر به دنبال بهترین کتاب آموزش سئو هستید ما یکی از بهترین کتاب های آموزش سئو را تهیه کرده ایم که می تواند برای شما مفید باشد. این کتاب شامل برتر آموزش های SEO است که در قالب PDF تهیه شده است و شما می توانید با استفاده از لینک های دانلود، این کتاب ها را دریافت کنید.
کتاب آموزش سئو برای همه موتورهای جستجو همیشه در حال تغییر و توسعه هستند و راهکارهایی که شاید سال گذشته کارساز بودند، امروز به صورت معکوس جواب دهند. پس بهتر است برای یادگیری سئو از منبع معتبری استفاده کنید که بروزرسانی شده باشد.
در این کتاب از صفر تا ۱۰۰ سئو و استراتژیهای آن برای دستیابی به رتبههای برتر صفحه اول گوگل آشنا شوید!
منابع زیادی برای یادگیری تبلیغات در گوگل و سئو در اینترنت وجود دارد. کافی است در گوگل عبارت آموزش سئو را جستجو کنید. اما بسیاری از این آموزشها اشتباه هستند!
موتورهای جستجو همیشه در حال تغییر و توسعه هستند و راهکارهایی که شاید سال گذشته کارساز بودند، امروز به صورت معکوس جواب دهند. پس بهتر است برای یادگیری سئو از منبع معتبری استفاده کنید که بروزرسانی شده باشد. سایت Moz به جرات میتوان گفت بهترین سایت در زمینه آموزش سئو است و در کتاب آموزش سئو برای همه ترجمه مجموعه آموزش های مقدماتی این سایت برا ی سئو است. در این کتاب شما میتوانید از صفر تا ۱۰۰ سئو را یاد بگیرید.
در این کتاب یاد میگیرید که موتورهای جستجو چگونه کار میکنند و اینکه چگونه میتوان از قدرت موتورهای جستجو استفاده کرد. اصول اساسی سئو در یکی از فصلهای این کتاب به تفصیل توضیح داده میشود. در بخش جداگانهای به آموزش پژوهش و یافتن کلمات کلیدی پرداخته شده است. تاثیر کاربردپذیری (Usability)، تجربه کاربری (UX) و محتوا (Content) بر روی سئو و رتبه سایت در موتورهای جستجو عنوان یکی دیگر از فصلهای کتاب آموزش سئو برای همگان است.
در این کتاب همچنین به صورت مفصل به تاثیر لینک در سئو و لینکبیلدینگ پرداخته شده است و استراتژیهای لینک بیلدینگ معرفی شده است. همچنین در فصول جداگانهای ابزارهای سئو و ابزارها و معیارهای بررسی سئو معرفی شده است. در انتهای این کتاب الکترونیک تعاریف، اصطلاحات و واژه نامه سئو گنجانده شده است که می تواند کمک بزرگی برای آشنایی با واژه های تخصصی سئو باشد.
با مطالعه کتاب آموزش سئو برای همه که به زبانی ساده نگارش شده است، تصورات اشتباهی که درباره سئو داشتید را فراموش خواهید کرد و سئوی اصولی را فراخواهید گرفت و میتوانید رتبه وبسایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید.
فهرست عناوین کتاب آموزش سئو برای همه
- پیشگفتار
- مقدمه
- بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو چیست؟
- چرا سایت من به سئو نیاز دارد؟
- چرا موتورهای جستجو بدون وجود سئو نمیتوانند سایت مرا درک کنند؟
- آیا من می توانم خودم سئوی سایت را انجام دهم؟
- این مقالات سئو تا چه حد قابل استفاده و مفید هستند؟
فصل اول: موتورهای جستجو چگونه کار میکنند؟
- شبکه جهانی وب را به عنوان یک شهر زیرزمینی بزرگ در نظر بگیرید که ایستگاه های مختلفی دارد.
- خزیدن و ایندکس کردن سایت
- فراهم کردن نتایج مناسب
- ساختار لینک در وب میتواند همه صفحات را به هم پیوند دهد
- موتورهای جستجو چگونه مرتبط بودن و محبوبیت سایت را تعیین میکنند؟
- چگونه میتوان در حوزه موتورهای جستجو موفق بود؟
- نگران نباشید: بازاریابان حوزه موتورهای جستجو را دنبال کنید
فصل دوم: کاربرچگونه با موتورجستجو تعامل می کند؟
- قدرت واقعی بازاریابی داخلی در سئو
فصل سوم: چرا بازاریابی در موتورهای جستجو مهم است؟
- بحث رایج علیه سئو
- محدودیت های فناوری موتورهای جستجو
- اطمینان حاصل کنید که محتوای شما دیده می شود
- موتورهای جستجو ماهیت رقابتی دارند
- سئو به طور مداوم در حال تغییر است
فصل چهارم: اصول سئو برای طراحی و توسعه سایت
- محتوای قابل ایندکس در موتورهای جستجو
- مشاهده سایت به گونه ای که موتورهای جستجو آن را می بینند
- ساختار لینک قابل خزش
- آناتومی لینک
- فرم های نیازمند اشتراک
- لینک های موجود در فایل های جاوا اسکریپت غیر قابل تجزیه
- لینک به صفحاتی که توسط متا تگ یا فایل ROBOTS.TXT مسدود شده اند
- فریمها یا آیفریمها
- ربات ها از فرم های جستجو استفاده نمی کنند
- لینک در فایل های فلش، جاوا و سایر افزونهها
- لینک های موجود در صفحاتی که صدها یا هزاران لینک دارند
- تگ NOFOLLOW
- آیا لینک های NOFOLLOW بد هستند؟
- استفاده از کلمات کلیدی و هدف گیری
- سلطه کلمات کلیدی
- استفاده نادرست و سوء استفاده از کلمات کلیدی
- بهینه سازی داخلی سایت
- افسانه چگالی کلمات کلیدی
- تگ عنوان
- متا تگ
- ساختار URL ها
- نسخه های نامتعارف و تکراری محتوا
- تگ CANONICAL
- RICH SNIPPETS
- سارقان محتوا چگونه رتبه شما را از آنِ خود می کنند؟
فصل پنچم: راهنمای پژوهش کلمات کلیدی
- چگونه ارزش کلمات کلیدی را بسنجیم؟
- فرآیند اصلی برای ارزیابی ارزش کلیدواژه ها
- درک کلمات کلیدی دم دراز و تقاضای موجود در این حوزه
- پژوهش کلمات کلیدی
- دشواری کلیدواژه
فصل ششم: تاثیر تجربه کاربری (UX) و محتوا بر روی سئو
- تاثیر کاربردپذیری و تجربه کاربری بر روی رتبه بندی سایت
- نشانه های محتوای با کیفیت
- نوشتن محتوا برای موفقیت در موتورهای جستجو
- موارد مرتبط با نیت جستجو
فصل هفتم: لینک بیلدینک چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟
- فاکتورهای مرتبط با لینک که توسط موتورهای جستجو مورد استفاده قرار میگیرد
- قدرت اشتراک در رسانه های اجتماعی
- اصول LINK BUILDING
- ایجاد کمپین لینک سازی
- پنج نمونه از استراتژی های LINK BUILDING
- استفاده از پول برای خرید لینک
فصل هشتم: معرفی ابزارهای سئو برای وبمسترها
- پروتکل های رایج در موتورهای جستجو
- ۱- نقشه سایت
- ۲- فایل ROBOTS.TXT
- ۳- متا تگ کنترل کننده ربات های جستجو
- ۴- REL=”NOFOLLOW”
- ۵- REL=”CANONICAL”
- ابزارهای موتور جستجو
- قابلیت های کلیدی گوگل سرچ کنسول
- قابلیت های کلیدی بینگ وبمستر
- قابلیت های ابزار OPEN SITE EXPLORER
فصل نهم: تصورات اشتباه درباره موتورهای جستجو
- ثبت سایت در موتورهای جستجو
- متاتگها
- استفاده بیش از حد از کلیدواژه ها (KEYWORD STUFFING)
- تبلیغات در موتورهای جستجو به تقویت نتایج طبیعی کمک می کند
- اسپم موتورهای جستجو
- تجزیه و تحلیل اسپم در سطح صفحه
- تجزیه و تحلیل اسپم در سطح دامنه
- خوب از کجا می توانید متوجه شوید که عملکرد خوبی نداشته اید؟
- برداشتن پنالتی ها
فصل دهم: ابزارها و معیارهای اندازه گیری سئو
- معیارهای پیشنهادی برای بررسی سئو
- ۱- اشتراک بازدیدهای موتور جستجو
- ۲- ارجاع های موتور جستجو
- ۳- ارجاع بازدیدها براساس عبارات جستجوی خاص
- ۴- نرخ تبدیل براساس عبارات جستجو
- ۵- تعداد صفحات که حداقل از طریق موتور جستجو یک بازدید دارد
- کلمه های کلیدی (NOT PROVIDED) گوگل
- ابزارهای بررسی سئو
- معیارهایی برای سنجش سئو
- معیارهای سئو مختص صفحات
- معیارهای مختص دامنه.
- استفاده از داده های به دست آمده
تعاریف، اصطلاحات و واژه نامه سئو
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- درصورتی ایمیلی دریافت نکردید برای دریافت لینک دانلود بعد از ورود به حساب کاربری به بخش تاریخچه پرداخت مراجه کنید
- مهم : در صورت اشکال در پرداخت با درگاه زرین پال از درگاه دوم ( زیبال ) استفاده کنید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.