آیا می دانستید که اعتماد به نفس شما تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب های شما دارد؟ با تست ما به این موضوع پاسخ دهید!

نویسنده:
  • آیا می دانستید که اعتماد به نفس شما تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب های شما دارد؟ با تست ما به این موضوع پاسخ دهید!

    اعتماد به نفس تاثیر گذاری مهمی بر روی انتخاب ها، رفتارها و عملهای انسان دارد. این احساس ناتوانی که انسان ها به آن برخورد می کنند، می تواند او را در روند انجام کارهای خود محدود کند. برخلاف این، اعتماد به نفس پایداری و قدرت می دهد که انسانها بتوانند انجام کارهایی را که مشکلاتی وجود دارد را به خوبی به پایان برسانند.

    برای بررسی اثرات اعتماد به نفس بر روی انتخابهای ما، ما یک مطالعه کاربردی انجام داده ایم. در این مطالعه، ما پنجابه دانشجویان را در هرزنامه ای قرار دادیم که باید پاسخی به سوالات آن بدهند. پس از این مرحله، ما نسبت میان اعتماد به نفس و انتخابهایی که دانشجویان کرده اند را مطالعه کردیم.

    پس از انجام این مطالعه، ما مشخص کردیم که این دو پارامتر به هم تعلق دارند و اعتماد به نفس تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب های انسان دارد. ما به طور مشخص در مطالعه خود که انسانهایی که اعتماد به نفس بالایی داشتند بهترین انتخابها و کارهای خود را انجام می دادند را مشاهده کردیم. همچنین، ما علاوه بر این این نتیجه را نیز بدست آوردیم که افرادی که اعتماد به نفس بالایی داشتند، بهترین راه حل و راه هایی برای دستیابی به هدف خود را پیدا می کردند.

    بنابراین، ما از کار شده ایم که نتایج مطالعه ما نشان دهنده این است که اعتماد به نفس تاثیر بسیار مهمی بر روی انتخاب های انسان دارد. در نتیجه، این نتیجه به ما اعلام می شود که برای بهتر انجام کار، اولین چیزی که باید انجام داد این است که اعتماد به نفس خود را بالا ببریم.

     

     

     

     

    به این مقاله امتیاز دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای