چگونه می توانید آی پی خود را در سیستم عامل iOS بدست آورید؟

نویسنده:
  • چگونه می توانید آی پی خود را در سیستم عامل iOS بدست آورید؟

    برای بدست آوردن آی پی خود در سیستم عامل iOS، می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. این روش ها عبارتند از:

    ۱. استفاده از تنظیمات شبکه: برای دسترسی به آی پی خود، می توانید به بخش “تنظیمات” دستگاه iOS خود بروید و سپس به بخش “وای فای” یا “شبکه سلولی” رفته و شبکه موردنظر را انتخاب کنید. پس از انتخاب شبکه، آی پی خود را در بخش “IP Address” یا “آی پی آدرس” مشاهده خواهید کرد.

    ۲. استفاده از برنامه های تست آی پی: در App Store، برنامه های متعددی وجود دارند که به شما کمک می کنند آی پی خود را بدست آورید. این برنامه ها با اسکن شبکه های محلی، آی پی خود را نمایش می دهند.

    ۳. استفاده از وب سایت های آنلاین: وب سایت هایی نیز وجود دارد که با درخواست آی پی، در پاسخ شما را مجهز می کنند. به عنوان مثال، با استفاده از سرویس هایی مانند “WhatIsMyIPAddress” و یا “IP Chicken”، می توانید آی پی خود را دریافت کنید.

    ۴. استفاده از دستورات ترمینال: از طریق دستورات ترمینال نیز می توانید آی پی خود را بدست آورید. برای این کار، ابتدا برنامه “ترمینال” را روی دستگاه iOS خود نصب کنید. سپس با باز کردن برنامه، دستور “ifconfig” را وارد کنید. آی پی خود را در بخش “inet” یا “آی پی” مشاهده خواهید کرد.

    با استفاده از یکی از روش های فوق، می توانید به آسانی آی پی خود را در سیستم عامل iOS بدست آورید. این اطلاعات می تواند برای مدیریت شبکه، تنظیمات امنیتی و دسترسی به دستگاه های متصل به شبکه مفید باشد.

     

     

     

    به این مقاله امتیاز دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای