تست اعتماد به نفس آنلاین: بررسی سطح اعتماد به نفس شما در مواجهه با انتخاب های زندگی!

نویسنده:
  • تست اعتماد به نفس آنلاین: بررسی سطح اعتماد به نفس شما در مواجهه با انتخاب های زندگی!

    تست اعتماد به نفس آنلاین یک روش برای استخراج مقدار اعتماد به نفس از یک شخص است که او در مواجهه با انتخاب های مهم زندگی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش برای یادگیری از نحوه تصمیم گیری یک شخص و ارزیابی نگرش وی به خودش استفاده می شود. این روش به دو روش مختلف که هر دو به صورت آنلاین انجام می شوند پیاده شده است. همانطور که نام آن نشان می دهد، تست اعتماد به نفس آنلاین یک روش تستی برای ارزیابی اعتماد به نفس است.

    اولین روش استفاده شده نوع آزمون نام فرم التحلیل اعتماد به نفس است که شامل یک سری از سؤالات با سه گزینه درباره نگرش شخص به خودش است. هر گزینه با یک بازه امتیازی متفاوت تعریف شده است و بازیابی امتیاز با توجه به انتخاب شخص صورت می گیرد. سوالات این روش به شخص اجازه می دهد تا نحوه ی تصمیم گیری او را در مواجهه با انتخاب های زندگی را بررسی کند.

    دومین روش استفاده شده به نام مدل سه سطحی است که به شخص اجازه داده می شود تا به نحوی برای هر یک از انتخاب های زندگی او به دست آوردن یک شماره امتیازی برای اعتماد به نفسش است. این پرسشنامه به شخص اجازه می دهد تا با انتخاب سطح مناسب اعتماد به نفسش را ارزیابی کند.

    تست اعتماد به نفس آنلاین یک روش قابل اعتماد برای تشخیص میزان اعتماد به نفس از یک شخص است. این روش به شخص اجازه می دهد تا میزان اعتماد به نفسش را به دست آورده و با توجه به نتایج، مهارت های لازم برای تفاوت کردن در انتخاب های زندگی او را یاد بگیرد.

     

     

     

    به این مقاله امتیاز دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای